Door: Redactie
Al eerder schreven we over dat Glennis Grace bijna haar taakstraf voltooid heeft, maar nu lijkt ze ook daadwerkelijk op de weg terug. Dat zegt de 44-jarige artiest tenminste zelf voor de camera van RTL Boulevard. 'Ik voel wel dat ik een aantal stappen moet maken nog, maar het begin is er.'
'En dat voelt voor mij heel fijn,' vervolgt Grace. 'Dat ik ook weer langzamerhand door het Nederlands publiek in hun armen gesloten wordt.'
Lees ook: Duncan Laurence stelt tweede album uit: 'Ben mentaal uitgeput en verdrietig'
Grace benadrukt dat het 'nooit goed te praten' is 'wat er is gebeurd'. Daarmee doelt de zangeres op haar veroordeling voor openlijke geweldpleging richting supermarktmedewerkers van Jumbo. In november vorig jaar kreeg Grace daar een taakstraf van 200 uur voor opgelegd.
De artiest heeft het gevoel dat ze uit een bepaald soort 'bubbel getrokken' is. 'Wat uiteindelijk voor mij heel goed is geweest,' vervolgt ze. 'Het was zwaar, heel zwaar, maar ook een hele grote les.'
:quality(85))
:quality(85))
:quality(85))
:quality(85))
:quality(85))
:quality(85))


